درخواست غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری موتورولا از شرکت مایکروسافت
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

MOTOROLA

شرکت های موتورولا و مایکروسافت هنوز نتوانسته اند در مورد وجه پرداختی برای استفاده از حق الامتیاز شرکت گوگل که اکنون موتورولا نیز بخشی از آن است به توافق برسند. براساس اخبار منتشره از سوی رویترز شرکت مایکروسافت اعلام کرده حاضر است در ازای هر سال استفاده از حق الامتیاز H.264 شرکت موتورولا ۵۰۲ هزار دلار پرداخت کند، همچنین در ازای فناوری وایرلس ۸۰۲٫۱۱ شرکت موتورولا نیز ۷۳۶ هزار دلار پرداخت خواهد کرد.

شرکت موتورولا معتقد است مایکروسافت به دلیل عدم رعایت حقوق انحصاری این شرکت و استفاده از حق الامتیاز H.264 بایستی درصدی از فروش محصولات خود را نیز علاوه بر خسارات تعیین شده پرداخت نماید که در این صورت مبلغ پرداختی از سوی مایکروسافت به ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار در ازای هر سال استفاده از حق الامتیاز افزایش می یابد.

همچنین موتورولا اعلام کرد فناوری وایرلس این شرکت نیز سالانه دهها میلیون دلار سود نصیب مایکروسافت نموده که بایستی بین ۱٫۱۵ تا ۱٫۷۳ درصد از این سود نیز به موتورولا تعلق بگیرد. اما مایکروسافت اعلام کرده مبلغ درخواستی شرکت موتورولا بسیار بالا است و با این مبلغ موافقت نخواهد کرد. موتورولا نیز اعلام کرده مایکروسافت در ساخت ایکس باکس نیز برخی حقوق انحصاری این شرکت را رعایت نکرده و قصد دارد در این مورد نیز اعلام شکایت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 18953
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->